17 הוכחות לאהבה

17 שנים אתה מוכיח לעולם כי אהבה היא המנוע הגדול ביותר לשינוי.

אתה נכנס למרחב חדש וחש נינוח. בזכות שאתה אתה, אחרים לומדים להיות הם. כולם מתרווחים, שמחים, צוחקים ומתאהבים בך, בעצמם, בחיים.
לימדת שיהא הנהר גועש ככל שיהיה תעבור/ נעבור דרכו. נשחה, נצלול, נצוף, נטבע טיפה ונגיע לגדה שמנגד. על החוף היבש ניישיר מבט ללא שיפוט ונאמר את הדברים כפי שהם.
מלמד אתה אותי על שפע, יופי ושמחת חיים. מכריז עם שחר (וגם עם ליל): אנו ראויים להינות, לרוות, לגמוע. מציב פרוסת לימון טריה על שפתי כוס המים, מניח את האורז בקערית והופכה על הצלחת לגבעה צחורה,  מקפיד על הלבוש, על השיער, על החיוך ועל המבט הרענן, תאב החיים. ביקשתי ילד עם: 'שמחת חיים': הם הגיעו השמחה עם החיים שלובי זרועות וסרטי זהב מעטרים את נתיבם.

הרגישות שלך מלמדת אותי להיות קשובה, בתשומת לב לפסים שמותירות המילים באויר כמו שובלים לבנים שמסמנים המטוסים בשמיים. הרגישות שלך מאפשרת לך להכיר בכפתורים של אנשים. מאחלת שתדע לבחור נכון: עת ליטול סיכונים ועת ללחוץ למרות המחיר. לעיתים תלמד שאפשר להמשיך את החיים סביב אותם כפתורים, לא תמיד חייבים לגעת.

אם פעם הנחתי שאני כמעט בודהה, היום אני יודעת שזה יקרה, אך לא בקרוב. התקדמתי. לימדת אותי להיות. פשוט להיות. מלמד את כולנו מה באמת הכי חשוב: אהבה ושקסמים קיימים לא רק בידיהם של קוסמים עם יונים. מוכיח לנו כי לא חייבים 'סתם' להתאמץ, אלא לשמור כוחות למה שחשוב באמת. ושבכל יום מחדש על כל אחד מאיתנו להיות הכי הכי בן-אדם.

מאחלת לך שהטוב שבליבך יהפוך לנהר אליו יגיעו אנשים לנוח ולשמוח והנהר ישקה אותך חזרה.
מאחלת שכישוריך ובינתך הרבה ישפיעו על ילדים רכים וגדולים ויהפכו את חייהם ליפים עוד יותר.
מאחלת לך שבריאותך וכושרך השכלי והגופני ימשיכו להיות נכס אותו תשכיל לטפח בזכות עשייה מהנה עם עצמך, חברים ו…חחח גם איתי. ומתי שתרצה רק תגיד ואז ניסע לצפון לראות מפלים, לים התיכון לקפוץ בין גלים ובהרי אילת נטפס על פסגות ההרים ולשם שינוי אתכנן לפחות חלק מהדברים.

מזל טוב ליום הולדתך ה-17

אוהבת אותך כל-כך, אמא

הנכם נמצאים בבלוג האישי "אמא אמיתית" http://RealMummy.com

הכותבת הינה אמא שאימצה ילד גדול וגילתה שאין בארץ ארגון מומחה המציע הדרכות מתקדמות נגישות מכל מקום. אחרי שהקימה בעשר אצבעותיה את הבלוג הזה, היא החליטה שנדרש אתר נפרד לכן הקימה (שוב בעשר אצבעותיה והמון דם, יזע ודמעות…כי אתרים צריך גם לתחזק) את:
מיזם האימוץ – מרכז ההדרכה המקצועי האינטרנטי לקהילה גלישה לאתר

המיזם הוקם בהשקעה פרטית רבה ומציע הדרכות רבות בחינם (לצד מספר קורסים בתשלום), חשוב לנו לשתף אנשים נוספים המעוניינים להשקיע ולתרום. בתודה מראש. שרונה דוכנה 0522-941146
Programs@AdoptionWisdom.com

לתשלום

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>